110 godina Zagrebačkog velesajma

110 godina zagrebackog velesajma zig

U optjecaj se uvodi poštanska marka RH čija je nominalna vrijednost izražena slovom A umjesto, kako je dosad bilo uobičajeno, brojkama. Riječ je o komercijalnoj poštanskoj marki „110 godina Zagrebačkog velesajma d.o.o.“, koja je puštena u poštanski promet od ponedjeljka, 28. listopada 2019. godine.

Marka je izdana u arku od 10 maraka i s 10 privjesaka, a Hrvatska pošta izdala je i dvije prigodne omotnice prvog dana (FDC) te dva prigodna žiga – PU 10101 Zagreb i PU 10160 Zagreb.

Nominalna vrijednost komercijalne poštanske marke izražena je slovnom oznakom A što odgovara iznosu poštarine za pismo mase do 50 g u unutarnjem prometu te za dopisnicu/razglednicu u unutarnjem prometu.

Ovo je prva poštanska marka Republike Hrvatske s otisnutom slovnom oznakom nominalne vrijednosti umjesto brojčane. Od 27. 10. 2020. u prodaji samo kao filatelistički proizvod. Od tog datuma marka više ne vrijedi za uporabu u poštanskom prometu.

110 godina zagrebackog velesajma arak

110 godina Zagrebačkog velesajma, Arčić

 


110 godina Zagrebačkog velesajma d.o.o.


Sajmovi su utkani u srce Zagreba i Zagrebačkog velesajma još od davne 1909. godine kada je osnovan Zagrebački zbor. Zagrebački velesajam oduvijek je bio dio identiteta grada Zagreba.

Od prvog dana poslovanja preuzeo je ulogu ambasadora gospodarstva povezujući Grad Zagreb i Hrvatsku sa svijetom. Godine 1925. pokrenuo je i utemeljio, s još 19 sajamskih gradova, Međunarodnu uniju sajmova (UFI), danas krovnu svjetsku sajamsku organizaciju.

Vizionarska odluka gradonačelnika Amruša da oplodi tu inicijativu daljnjim razvojem sajamskih aktivnosti u gradu Zagrebu te, povrh svega, vizionarskog poteza gradonačelnika Holjevca za prelaskom preko Save, gdje je sagrađen današnji Zagrebački velesajam, Zagreb je već 110 godina na karti svijeta i Europe kao sajamski grad.

Tijekom vremena sajamska je djelatnost prošla kroz nekoliko faza transformacije prilagođavajući se tržišnim trendovima i potrebama klijenata. Iako svjedočimo ubrzanoj tehnološkoj evoluciji, ova industrija zasnovana na pravilu pet osjetila i dalje je najlukrativniji sektor tzv. MICE industrije, kojoj globalno pripada.

110 godina zagrebackog velesajma fdc110 godina Zagrebačkog velesajma, FDC

 

U 110 godina Zagrebački velesajam doživio je mnoge promjene ispisujući vlastitu povijest i povijest mnogih hrvatskih tvrtki koje danas suvereno djeluju na globalnom tržištu, a svoje su prve korake učinile na Zagrebačkom velesajmu.

U istraživanju i osluškivanju potreba gospodarstva, kao i u otkrivanju i kreiranju novih usluga vode nas naša vizija i razvojna strategija, iskustvo i znanje te sinergijsko djelovanje, razumijevanje i vlasnička potpora Grada Zagreba.

Danas, s godišnjim portfeljem od 20 vlastitih sajamskih projekata i više od 100 događaja kroz godinu, uspješno se pozicionirao kao komunikacijska i promotivna platforma domaćega gospodarstva te ostao prepoznatljiv simbol Zagreba i Republike Hrvatske.

Izdavanjem poštanske marke povodom proslave 110. rođendana, 14. 11. 2019. godine, Zagrebački velesajam želi osvjedočiti svoju bogatu povijest i ulogu promicatelja gospodarskih i društvenih vrijednosti te zahvaliti svim partnerima, izlagačima i posjetiteljima koji su pridonijeli uspješnom radu Zagrebačkog velesajma.

dr. sc. Dina Tomšić direktorica Zagrebačkog velesajma

 

110 godina zagrebackog velesajma markaVrijednost: 3,10 HRK
slovna oznaka A
Dizajn: Zagrebački velesajam d.o.o.
Veličina: 35,50 x 35.50 mm (29,82 x 35,50 mm)
Papir: bijeli, 102 g, gumirani
Zupčanje: češljasto, 14
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: AKD d.o.o., Zagreb
Datum izdanja: 28.10.2019.
Naklada: 50 000

 

Izvor: Hrvatska pošta

Sva izdanja maraka možete naručiti i kupiti preko Filatelističkog Kluba "Marija Hunjak"

0
0
0
s2smodern

Pretraga kataloga

Filatelističke online trgovine

 



 

 





Meal Pass logo

Meal Pass

 

 

Filatelija Hunjak koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda stranice prihvaćate uvjete i korištenje kolačića.